onsdag den 15. juni 2011

Pasta fantastic

Endelig fik jeg reservedelen til min elektriske pastamaskine + lidt ekstra til min elskede Pastamatic


Så nu skal der laves pasta igen, og nu også lasagne, ravioli og country pasta:)

En dims sprang af pastamaskinen for en 3-4 uger, hvor jeg vist lavede dejen lidt for tør:(
Jeg har før forsøgt at bestille en lasagne form uden held - bliver sendt fra Italien til Sverige, men ingen synes at kunne levere, når det kommer til stykket.
Jeg købte maskinen på en ferie i Italien for 3 år siden. Men man skal vel ikke helt til Italien på ferie igen, for at få fat i dele til maskinen i vore internetshoppingtider.

Efter flere ganges søgning på nettet, fandt jeg endelig lagondola.it, hvor man endda kunne chatte med en medarbejder, som kunne fortælle at de havde lige den reservedel jeg søgte.


Frisk pasta der vælter ud af maskinen - det dufter fantastisk:)

Man kan også købe pastamaskinen der - og ismaskiner med generator!!
Og en polenta cooker;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar